الأربعاء، 12 نوفمبر 2008

عيد ميلاد الليله مييييين ؟؟...........مفروسه الجميييييييله

كل سنه وانتى طيبه يا مفروستي يا حبيبتى وعقبال ميت سنه يارب صحه وسعاده وهنا
والسنه الجايه يارب ربنا يديلك الى نفسك فيه كله والى ما خطرش على بالك حتى
ودي التورته اي
واحده بالكريييييييييييمه



وواحده بالشيكولاته كمااااان مش حرمااااكموا من حاجه





وادي الهديه اهو بس مش هاقولك فيها ايه بقى بعدييييييييييين اقولك بلاش تصييييييح




ادي عصير كمان عشان تبلعوا التورتاااااات



ومش حرماااااااكوا من حاجه







ويلا بقى عايزه حفله هنا عظيمه
بس الدي جيه والرقاصه عليكم بقى ماليش دعوه
كل سنه وكلكم طيبين وكلنا مع بعض كده


هناك 34 تعليقًا:

KHALED يقول...

أنا لما شميت ريحة ترتة الشيكولاتة جيت جرى ......
عيد ميلاد سعيد ...
بالونات بقة و زمامير و كدة

تحياتى

همس الاحباب يقول...

هههههههه
انا نفسى افتح الهدية
كل سنة ومفروسة بخير
وعقبال مليون سنة

همس الاحباب يقول...

هدية ههههه
ما بلاش
احنا هناخد على كده
بس يا ترى العلبة جواها ايه
فيل
لا انا عرفت
ههههههههه
خلى بالك يا مفروسة
بلاش تفتحى الهدية
ابعتيها وانا افتحها
انا خايف عليكى

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

اخير لقيت حد جايب تورتة بالشيكولاتة يوم عيد ميلاد مفروسة
كل سنه وهى بخير ووالسنة الجاية تكون محققها احلامها
وكل سنه وانتى وهى وجميع المدونات متجمعين فى الخير وبينهم كل ود ان شاء اللة

واحدة مفروسة يقول...

صبرني يا قمرة
واااااااو
هدية بجد
و تورتة بجد
مش داليا مأجرالى التورتاية
ههههههههههههههههههههه
طيب آكل منهم وعليكي مش حتخن؟؟؟؟؟
هاااااا
قولتي ايه؟؟؟
اقولك انا حاكولهم و بقى سلفيني كام ابره بقا
ههههههههههههههههههههههههههههه
مرسي يا صبرني يا جميله يا ام روح جميله
و لسااااااااااااااااااااااااااان بينقط سكر
ههههههههههههههه

واحدة مفروسة يقول...

ايه ده؟؟؟
العصير ده جه امتى؟؟؟؟؟
ده انا جاية اشوف حد حط صباعه فى التورتة.....ولا حاجه
هههههههههههه
طيب ممكن تشربوا بس
لكن التورتات بتاعتي انا لوحدي
هههههههههههههههه

صبرني يارب يقول...

خالد
أي خدمه انت تأمر
نورت

صبرني يارب يقول...

همس الاحباب

بعييييييينك يا استاذ خالد مش هاتشوف الهديه بتاتا

صبرني يارب يقول...

مفرووووووووسه

منى لكى عشر ابر يا اختي

وكل براحتك ولا يهمك يا جميل

كل سنه وانتى طيبه يا قمر

صبرني يارب يقول...

رئيس جمهورية نفسي

اي خدمه
هو كل هايكل من الشيكولاته ولا ايه سبولي حته طيب

عمرو يقول...

كل سنه و أنتى طيبه يا مفروسه و يا رب السنه الجايه ربنا يكون حقق لك كل ما تتمنيه
و شكرا يا صبرنى يا رب أنك عرفتينا المناسبه الحلوه دى
و على فكره أنا عيد ميلادى يوم 30 فبراير و معزومين عندى كلكم

صبرني يارب يقول...

عمرو
نورتنا
30 فبراير ده بيبفى فين
هههههههههههههههههه

بتشتغلنا حضرتك

على فكره شهر فبراير ده شهر عظيييييم الشأن
ومولود فيه ناس هايغيروا الكون
هههههههههههههههه

طبعا انا وخالد ابنى
وكمان المدونه بتاعتي مولوده فى نفس ذات الشهر
هاهيصكم بقى ايامها

mony يقول...

كل سنة و انت طيبة يا مفروسة ياختي

و عقبال 25 سنة
(طبعا انت 15 سنة )

كننا عايزين نباركلك في مدونتك كمان

بس اهه ام مريم قامت بالواجب
كلك واجب يا ام مريم بس فين البسبوسة بأااااااااااااااه

بنت الغربة يقول...

كل سنه ومفرووووسه بخير يارب السنه الجايه تكون الفرسه قلت عندها علشان صحتها - وتورتة الشيكولاته حلوه قوى - انا فعلا كنت محتاجه حاجه حلوة بعد العشاء -بس انا مبحبش العصير ياريتك كنت عملتى نسكافيه او شاى مع التورته كان احلى - عموما هاكل وامرى لله وكل سنه وهى مفرووووسه - وعقبال عيدميلادك ياصبرنى - تحياتى ليك -داليا-

Appy يقول...

كل سنه وهي طيبه ومعانا ولنحبها وتحبنا وانتب كمان على قلبنا هههههه

nody يقول...

كل سنه وهى طيبه

ايه يا ستى تورته وعصير
حرااااااااااام
انا عامله دايت
ربنا يسامحك

م/ الحسيني لزومي يقول...

شارك في الحملة الشعبية للقيد بالجداول الانتخابية وادعو غيرك
ضع بنر الحملة علي مدونتك
البنر موجود علي مدونتي
من يرغب في وضع البنر يرسل لي ميله كي ارسل له الكود

صبرني يارب يقول...

موني

البسبووووووسه

طيب زي بعضه نسيت دي خليها المره الجايه
هههههههههههههههه

صبرني يارب يقول...

بنت الغربه

تحياتي ليكى يا قمر والف هنا وعنيه الكابتشينو يكون جاهز ولا يهمك

وكل سنه كلكم بخير وهنا يارب

صبرني يارب يقول...

استاذ حسين والله حاولت اعمل البانر ده فشلت

هحاول ت اني
الله يصلح حالك يارب ابقى قولي سلام عليكم يا الى هنا
كده يعنى

صبرني يارب يقول...

نووووووودي
وربنا كنت بادور على حاجه دايت يا اختي بس ما لحقتش بقى

اصل انا كمان عامله دايت
عااااااااااااااااااااااا
عيطي عيطى
عااااااااااااااااااا

ahmed_k يقول...

أيه ده كلله
بالشكل ده لازم تخليلي نصيبي من التورتات والعصاير دي كلها
أصلي بضعف أدام الحاجات دي ههههه
كل سنه ومفروسه طيبه
وعيد ميلاد سعيد

ودايما صاحبة واجب يا أم مريم

دمتي بخير

صبرني يارب يقول...

استاذ احمد

الله يكرمك يارب عنينا لك

وانت طيب وبخير يارب

حواء يقول...

السلام عليكم
كل سنه وانتي طيبه يامفروسه
وعقبال 100 سنه يارب

صبرني يارب يقول...

زوجه
وانتى طيبه يا قمر وبخير بالنيابه عن مفروسه

بعبعه يقول...

كل سنه وانتم طيبين كلكم
وكل سنه وانتى طيبه يامفروسه


مستنياكم عندي

اختكم بعبعه

صبرني يارب يقول...

وانتى طيبه بعبعه

اوك عنينا نيجى نبعبع

momken يقول...

سيدتى
اسال الله تعالى الا اكون فظاً ولا غليظ القلب

انا عند التهمه التى الصقتها بى
فانا برىء منها

ذهب الى تلك المدونه وهنئتها بالمدونه الجديده
وقلت كلمه تشجيع وهى

(الف مبروك المدونهه الجديده ومنتظرين الرومانسيه الزوجيه)

كانت هذه كلماتى
اما ردها فكان
زوجه يقول...
ممكن
أهلا بيك وشرفت المدونه
متلقيش عندي رومانسيه تتحكي
واكيد لما يكون هحكي من غير محد يقولي
شرفتني


ما ثارنى كلمه لما يكون فى هقول من غير محديقولى
معناها وانت مالك اقول ولا مقولش

ضيفى على هذا تعليقها عندى فى المدونه

وكا نها جاءت لتقديم العزاء فى فقيد

وقالت( شد حيلك خليها على الله)

بزمتك ده تعليق

جئت ابرىء ساحتى

جزاك الله خيراً

momken يقول...

كل سنه وهى طيبه
ومش مفروسه ولا حاجه

تحياتى

كـــيــــــــارا يقول...

كل سنه والقمر طيييب

صبرني يارب يقول...

ممكن

والله انا شايفه ان الردود الى عمالين تردوا بها على بعض مالهاش اي لازمه بصراحه

ولا هي غلطت فيك ولا حاجه

انا فهمت انها بتقول لم الاقي هاقوك يعني بلاش نفترض سوء النيه كده


وما شوفتش كلامها عندك كله برضه

لكن عموما خلي صدرك وااااسع يااستاذنا

ويمكن هى زي ما كلنا فهمنا حاسه انك مصدوم فى حبك يعنى

عشان كده كانت بتعزيك
هههههههههههههههههههههه

مش انا قلتلك انى ساقطه ادب اساسا

تحياتي لك ونورت والله ومش تهم ولا حاجه
والله بس انا باحب كده انصح الناس الى باحبهم

وانا مش عارفه ليه باحب المدونين
حب مش جايب تمنه على فكره
ههههههههههههههههههههه

صبرني يارب يقول...

كيارااااااا

كوكي الجميل
وانتى طيبه يا قمر

ريمان يقول...

لا لا لا لاء

بجد التورته اللى بالشوكولاته شكلها جنان

عايزه حته ماليش دعوه

اهىء اهىء

كل سنه وهى طيبه

وعقبال 100 سنه

تحياتى ليكى

صبرني يارب يقول...

ريمان

يا جميل عنيه ليكى

تحياتي ليكى ونورتي